Misschien een persoonlijk vraagje waarbij ik eventueel enige morele grens oversteek. Bij deze wil ik namelijk een oproep doen aan onze leden om wat meer oog te hebben voor onze sponsors. Ik kan jullie in deze vrije westerse wereld niet zeggen waar jullie jullie aankopen moeten doen, maar wat ik gemerkt heb - toen ik bij de lokale middenstand om sponsorgeld ging vragen - is dat veel winkels zich afvragen wat zij ervoor terug krijgen.
Daarom, als je twijfelt tussen winkel A en winkel B, neem dan even het boekje vast, of kijk op de website en doe onze sponsor dan een plezier. Dan is er nog het argument dat die winkeliers niet weten dat je bij Gelvoc speelt. Inderdaad, maar in zo'n kleine gemeente kent iedereen iedereen en maybe word gets around. Het kan in ieder geval geen kwaad.
De Joris heeft onze sponsors van 't weekend goed gesteund ! En dat geheel onzelfzuchtig. De Joris is goe bezig ! De Gelmel, 't Verschil en Highstreet zullen u dankbaar zijn.
Geregistreerd op: zo 03 nov 2002 7:56 Berichten: 86 Woonplaats: Hoogstraten
Groot was de teleurstelling van de sponsors dan ook toen Joris op -de nu reeds legendarische- vrijdag 30 september 2005 besloot om zichzelf is ergens anders vol te gaan tanken. Overvol zeg maar :p!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum